Valupptakt/Familjehelg

Inbjudan valupptakt/familjehelg.                                        Vänsterpartiet Skaraborg bjuder in dig och din familj som är medlemmar att delta en helg där vi får umgås och kraftsamla oss inför de sista veckorna innan det stundande valet. Vi startar med gemensam buss, tider och… Fortsätt läsa →

Kraftsamling i Hjo

Vi tänker göra ett nytt försök att samla vänsterpartister i Hjo. Kom med på möte den 24/5 kl. 18.30 på Guldkroksskolan. (lärarrummet) Vi kommer att tala om valet och hur vi kan jobba tillsammans.   Välkommen!

1 maj 2018

1 maj annons2

Valskola 22 april

1 Maj firande Skaraborg i Skövde

Årets 1 maj firande för Skaraborg blir i Skövde. Samling kl. 13.00 vid Helenaskolan. Tal och underhållning på Hertig Johans torg. Tal av: Vasiliki Tsouplaki, Riksdagsledamot Gottfrid Nilsson, Ung Vänster För mer info se event på facebook

Valkampanjsutbildning och valskola

Valkampanjs utbildning med Grayson Lockner den 3 april i Skövde, Fredsgatan 4 kommunhuset. https://www.facebook.com/events/1789732601097588/ Valskola hålls den 22/4 på Axevalla FHSK kl. 10 (fika från 9.30) https://www.facebook.com/events/369729086837575/ Välkomna!

« Äldre inlägg